Breaking News

6/recent/ticker-posts

LIVE: KAS Eupen - Club Brugge KIJKEN LIVE !!@20.02.2022

LIVE: KAS Eupen - Club Brugge KIJKEN LIVE

LIVE (16u). Buchanan meteen in de basis bij Club - Nieuwe coach Eupen: “Ben geen Harry Potter”

LIVE: KAS Eupen - Club Brugge KIJKEN LIVE
LIVE: KAS Eupen - Club Brugge KIJKEN LIVE


• Club Brugge mag geen punten verliezen in titelstrijd, Eupen voor het eerst zonder Krämer

Alfred Schreuder: "Veel diepgang in ons spel steken"

"Ik heb de heenmatch (waarin Club pas érg diep in blessuretijd de 2-2 maakte, red.) niet herbekeken, nee. Ik heb wel hun laatste drie matchen bekeken, daarin deden ze het niet zo goed maar vandaag verwacht ik hen anders. Wel met drie achterin, maar de insteek zal anders zijn. Die nieuwe coach kan natuurlijk niet heel veel veranderen, maar het gaat erom hoe goed we zelf zijn aan de bal. We willen de lijn van vorige week doortrekken, goeie momenten uitbouwen en veel diepgang in het spel steken. We moeten geduldig zijn. Dat Antwerp verliest? Het gaat niet om Antwerp, het gaat over Club Brugge. Eén wissel: Tajun Buchanan is fit. Vorige week was er wat twijfel, maar nu is hij fit en speelt hij dus gewoon."


Michael Valkanis: "Wordt moeilijk vandaag"

"Ik ben hier een maand, ik ken de speler en de staf dus dat maakt het makkelijker. Maar nu moeten we het doen, we hebben geprobeerd ons zo goed mogelijk voor te bereiden tegen een sterke ploeg als Brugge. Overnemen is nooit gemakkelijk, maar ik ga proberen het tij te keren. Maar zoals ik al zei: 't wordt niet makkelijk vandaag - ook al zijn we goed voorbereid."


"Of we een ander Eupen te zien gaan krijgen? Ik herhaal, ik ben Harry Potter niet. Het zal tijd vragen - ook al hebben we die niet. Wat we wel gaan proberen, is intenser, agressiever en meer cohesief te spelen. Amat komt in de ploeg, hij is de aanvoerder en brengt leiderschap bij. Voorin komt Ngoy er weer bij."



Kan Eupen nog eens winnen? 't Is immers al van 11 december (1-0 tegen Beerschot) geleden dat de Panda's nog een keertje konden vieren - daarom ook dat Stefan Krämer deze week de bons kreeg. Makkelijk wordt dat echter niet, want Eupen kon nog nooit winnen van Club Brugge in competitieverband.



Opstelling Club Brugge

Buchanan keert na z'n coronabesmetting weer terug in de basis bij Club. Het is de enige wijziging die coach Alfred Schreuder doorvoert in vergelijking met de wedstrijd tegen Charleroi - Sobol is zijn plaats dus kwijt. Ook Ruud Vormer moet opnieuw tevreden zijn met een plaatsje op de bank.


Post a Comment

0 Comments